servicii: concept vizual (design grafic)

E important să arăţi bine.

Cel mai bine.

Îţi trebuie o

IDENTITATE VIZUALĂ PUTERNICĂ



De la design-ul logo-ului până la întregul concept vizual al produselor sau serviciilor tale, trebuie să te diferenţiezi de concurenţi. Aspectul vizual al afacerii tale are la bază strategia de comunicare: adică imaginea ta trebuie să transmită cu eficacitate maximă mesajele potrivite pentru potenţialii tăi clienţi. În al doilea rând, trebuie s-o facă în cel mai elegant mod posibil, specific totodată publicului ţintă, aşa încât acest public să fie încântat de atenţia cu care îl tratezi şi să recepţioneze repede ceea ce îi transmiţi.


Logo-ul pe care ţi-l voi desena

va fi cel mai vizibil însemn al afacerii tale.


De la mine nu vei primi zece logo-uri copiate de pe net, ci maximum două variante grafice, fiecare dintre ele fiind însoţită în scris de argumentaţia care explică teoria din spatele design-ului: cum atrage atenţia acel logo, cum declanşează emoţii, cum transmite mesajul potrivit şi, în cele din urmă, cum fixează imaginea ta în memoria privitorilor.


Prezentarea şi conţinutul sunt totul.

Îţi pot concepe o broşură (sau un pliant sau un catalog) în aşa fel încât să-i facă pe potenţialii clienţi să o reţină şi să vrea să afle mai multe despre tine (eventual din site-ul tău web, care e cea mai importantă piesă din angrenajul tău publicitar).


O broşură (sau pliant sau catalog) de calitate e un vector de imagine important în comunicarea publicitară. Materialele printate ce poartă imaginea ta sunt ambasadorul companiei tale; e vital ca mesajul pe care îl comunică să ajungă la destinatar, să fie înţeles şi să fie memorat. Cu alte cuvinte, n-ai nevoie neapărat de o broşură sau un pliant în care să vorbeşti tu despre tine, ci care să-l facă pe destinatar să-şi amintească şi să vorbească el despre tine.


Hai să lucrăm împreună.


Pentru construirea unei identităţi vizuale eficiente,

ia legătura cu mine